Está a capacidade de atención infantil relacionada, coa proximidade de espazos verdes?
ISGlobal (Barcelona Institute for Global Health) realiza un estudo para analizar a exposición de nenos/as a espazos naturais.
Estudos anteriores do ISGlobal, ou Barcelona Institute for Global Health, realizados en nenos/as de entre 7 e 10 anos, demostraban a relación entre a exposición a espazos naturais (dentro e arredor da escola) e o bo desenvolvemento cognitivo.
Esta vez, o estudo ampliouse as vivendas dos pequenos, e a proximidade dos seus fogares a espazos naturais.
O estudo efectuouse en Valencia e Sabadell, nos anos 2003 e 2013, estudando os datos recopilados de 1500 cativos/as.
Realizáronse dous tipos de tests ao longo dos 4,5 e 7 anos.
Rematado o estudo, concluíuse que os nenos/as que estaban expostos a espazos verdes con maior frecuencia, presentaban una mellor capacidade de atención.
O análise foi publicado na revista Environment Health Perspectives.
O investigador Payam Dadvand e mais o Xefe do estudo Jordi Sunyer, destacan a importancia dos espazos verdes nas cidades, ademais, plantexan unha nova dúbida, o desenvolvemento cerebral dos máis pequenos pode atoparse relacionados co tipo de clima ou vexetación ao que se espoñen?
Esta vez, o estudo ampliouse as vivendas dos pequenos, e a proximidade dos seus fogares a espazos naturais.
O estudo efectuouse en Valencia e Sabadell, nos anos 2003 e 2013, estudando os datos recopilados de 1500 cativos/as.
Realizáronse dous tipos de tests ao longo dos 4,5 e 7 anos.
Rematado o estudo, concluíuse que os nenos/as que estaban expostos a espazos verdes con maior frecuencia, presentaban una mellor capacidade de atención.
O análise foi publicado na revista Environment Health Perspectives.
O investigador Payam Dadvand e mais o Xefe do estudo Jordi Sunyer, destacan a importancia dos espazos verdes nas cidades, ademais, plantexan unha nova dúbida, o desenvolvemento cerebral dos máis pequenos pode atoparse relacionados co tipo de clima ou vexetación ao que se espoñen?
Sara Seoane Bahillo
Bibliografía: EureKalert!
No hay comentarios:
Publicar un comentario